Rezerwacje
Zalecamy wcześniejszą rezerwację zabiegów, dzięki czemu odbędą się one w dogodnym dla Państwa terminie. Zachęcamy do wcześniejszego kontaktu z recepcją SPA, gdzie nasz wykwalifikowany personel chętnie udzieli wszelkich informacji dotyczących naszej oferty oraz pomoże w wyborze najlepiej dostosowanych do Państwa potrzeb zabiegów.
Rozumiemy, ze plany mogą ulec zmianie, dlatego rezygnacja z terminu zabiegu powinna być zgłoszona na co najmniej 4 godziny przed jego rozpoczęciem. Brak informacji o rezygnacji spowoduje obciążenie Państwa kosztem zabiegu.
Zalecamy wcześniejszą rezerwację zabiegów, dzięki czemu odbędą się one w dogodnym dla Państwa terminie. Zachęcamy do wcześniejszego kontaktu z recepcją SPA, gdzie nasz wykwalifikowany personel chętnie udzieli wszelkich informacji dotyczących naszej oferty oraz pomoże w wyborze najlepiej dostosowanych do Państwa potrzeb zabiegów.
Rozumiemy, ze plany mogą ulec zmianie, dlatego rezygnacja z terminu zabiegu powinna być zgłoszona na co najmniej 4 godziny przed jego rozpoczęciem. Brak informacji o rezygnacji spowoduje obciążenie Państwa kosztem zabiegu.
Ubiór
Gości hotelowych prosimy o przybycie do SPA w szlafroku i klapkach hotelowych, które znajdują się w pokojach. W przypadku gości spoza Hotelu, recepcja SPA udzieli wszelkich niezbędnych informacji, jak przygotować się do zabiegu.
Gości hotelowych prosimy o przychodzenie na zabieg bez biżuterii i bez makijażu.
Gości hotelowych prosimy o przybycie do SPA w szlafroku i klapkach hotelowych, które znajdują się w pokojach. W przypadku gości spoza Hotelu, recepcja SPA udzieli wszelkich niezbędnych informacji, jak przygotować się do zabiegu.
Gości hotelowych prosimy o przychodzenie na zabieg bez biżuterii i bez makijażu.
Wizyta
Chcąc zapewnić Państwu pełen komfort, zalecamy przybycie do recepcji SPA 10–15 minut przed planowaną godziną zabiegu. Jeśli przybędą Państwo z opóźnieniem, zabieg może zostać skrócony bez możliwości obniżenia ceny zabiegu.
SPA to strefa ciszy, w trosce o Państwa relaks i spokój, uprzejmie prosimy, aby telefony komórkowe zostały wyłączone lub wyciszone przed wejściem do SPA.
Chcąc zapewnić Państwu pełen komfort, zalecamy przybycie do recepcji SPA 10–15 minut przed planowaną godziną zabiegu. Jeśli przybędą Państwo z opóźnieniem, zabieg może zostać skrócony bez możliwości obniżenia ceny zabiegu.
SPA to strefa ciszy, w trosce o Państwa relaks i spokój, uprzejmie prosimy, aby telefony komórkowe zostały wyłączone lub wyciszone przed wejściem do SPA.
Należności
Należność za zabiegi regulowana jest bezpośrednio po zabiegach w recepcji SPA.
Przyjmujemy płatności kartą.
Napiwki w naszych Gabinetach są dobrowolnym wyrazem uznania za wyjątkową jakość obsługi.
Należność za zabiegi regulowana jest bezpośrednio po zabiegach w recepcji SPA.
Przyjmujemy płatności kartą.
Napiwki w naszych Gabinetach są dobrowolnym wyrazem uznania za wyjątkową jakość obsługi.
Nasze salony
ul. Podwale 83
50–414 Wrocław
71 729 43 45
+48 883 311 954
recepcja.spa@kandara.pl
pl. Grunwaldzki 22
50–363 Wrocław
71 780 88 49
+48 793 844 844
recepcja.pasazgrunwaldzki@kandara.pl
lokal 7
53–033 Wrocław
71 719 58 58
+48 734 155 858
recepcja@kandara.pl
ul. Podwale 83
50–414 Wrocław
71 729 43 45
+48 883 311 954
recepcja.spa@kandara.pl
pl. Grunwaldzki 22
50–363 Wrocław
71 780 88 49
+48 793 844 844
recepcja.pasazgrunwaldzki@kandara.pl
lokal 7
53–033 Wrocław
71 719 58 58
+48 734 155 858
recepcja@kandara.pl